Entries (RSS)

luni, 20 octombrie 2008

"Zilele Orasului Plopeni"

S-au incheiat si Zilele orasului Plopeni si cred k au fost printre ultimele evenimente de anul acesta,mai sunt cateva dar marea lor majoritate din Prahova s-au terminat.
Dupa cum v-am spus am fost acolo sambata si sincer fata de ultima data cand am mai fost la un concert acolo mi s-a parut mult mai bine organizat si asta datorita implicarii domnului viceprimar Oancea.Au fost tot felul de tarabe cu jucarii ca la un mic targ,nu s-a desfasurat pe o suprafata foarte mare dar a fost o atmosfera placuta chiar daca a fost frig.Concertele cel putin de sambata au fost chiar super,au inceput fetele de la Shock,apoi a urmat Andreea Balan si Petrisor care au facut o atmosfera de vis,Irina Loghin ia incantat cu muzica populara pe toti din Plopeni si concertul s-a incheiat cu un recital extraordinar Iris la care eu din pacate nu am mai putut sta.Va las mai jos cateva poze si filmari,dupa cum stiti filmarile nu le puteti copia fara acordul meu...

Shock


Irina Loghin


Andreea Balan


Andreea Balan si Petrisor Ruge-concert


Shock-concert

2 comentarii:

Anonim spunea...

Andreea&Shock :X:X:X:X...ms pt poze si filmari :X

Coafuri par spunea...

Imi plac filmarile :)