Entries (RSS)

vineri, 10 octombrie 2008

Festivalul Toamnei Baicoi 2008

Sambata 11 octombrie de la ora 18 va avea loc la Baicoi un Festival al Toamnei sau "Toamna la Baicoi",un festival foarte putin cunoscut in alte orase poate pentru faptul k nu a fost anuntat in presa,publicitatea fiind foarte importanta in anuntarea unui Festival,dar cu toate acestea suna foarte promitator, asta datorita oraganizarii care mi s-a spus ca e foarte buna,din pacate nu am putut face rost de un afis dar va voi anunta formatiile care vor concerta sambata 11 oct:
ANDREEA BALAN,HI-Q,VOLTAJ SI MULTI ALTI.Se pare ca va fi un super spectacol,si de aceea acolo unde se merita voi fi si eu prezenta,mai ales ca am un motiv destul de intemeiat, o parte dintre voi poate stiu daca nu o sa va spun acum"legatura mea foarte stransa cu Andreea Balan",de aceea pentru toti care vor sa ma cunoasca( ca am primit mesaje cu dorinta asta) ma vor gasi acolo in culise......duminica voi reveni cu poze de la Baicoi iar luni cu o mare surpriza pentru voi..

0 comentarii: