Entries (RSS)

duminică, 12 octombrie 2008

Festivalul "Toamna la Baicoi" 11.10.2008

S-a incheiat si Festivalul "Toamna la Baicoi" si din cate am reusit sa vad aseara se pare ca a avut mult succes.Am vazut foarte multa lume cu chef de distractie si incantata de tot ceea ce se intampla,din punct de vedere al concertului au adus cateva formatii cu nume mare care au facut o super atmosfera.Au cantat la inceput formatia prahoveana Alesis,apoi au urmat Alexandra Ungureanu si Crush si apoi a urmat ceea ce eu am asteptat noul show al Andreei Balan....intradevar a schimbat mult,a cantat 1 ora si 15 min cam asa,la inceput a cantat apoi a fost un moment in care a dansat Petrisor cu dansatoarele,apoi a dansat cu Andreea salsa si a urmat Baby get up and dance,noua melodie pe care o va lansa in curand cu noul album si a incheiat cu Prinde-ma,Aprinde-ma,dar acum sincer a fost un super show in care in mare parte a cantat live ceea ce inseamna k merge pe drumul bun,si au incheiat spectacolul Hi-q si Voltaj la care din pacate eu nu am mai stat.O sa va las mai jos cateva poze si o filmare care sper sa va placa.......

Crush si Alexandra Ungureanu-cocnert


Andreea Balan-concert








Andreea Balan-Baby get up and dance

4 comentarii:

Anonim spunea...

Buna! Numele meu este Luiza Stoica si am nevoie de ajutorul tau. Imi doresc sa stiu ce evenimente vor avea loc in judetul Prahova in lunile noiembrie- decembrie pentru a putea participa(In calitate de jurnalist) la ele. Mentionez ca ma intereseaza in mod special festivalurile si targurile rurale, cu specific traditional. Apelez la tine pentru ca pari a fi informata si interesata de viata sociala si culturala a judetului Prahova, iar informatiile referitoare la aceste manifestari se gasesc foarte greu.
Ma poti contacta la adresa de email luizasorina.stoica@gmail. com
Sper sa ma poti ajuta iar in acest sens iti multumesc anticipat!
O zi buna!

Anonim spunea...

Eu am fost la Festival adica concert,a fost super frumos,mici,mancare,bautura,etc.....Ar fii foarte frumos daca in fiecare an ar fii Festivalul Toamnei!!
In sfarsit s-a gasit un primar care a avut aceasta initiativa!!!!

Stefy* spunea...

Da si eu m-am simtit f bine la Baicoi......chiar a fost un festival ff bine organizat....si cred k o sa se continue traditia....

Stefy* spunea...

Pt Luiza Stoica ti-am trimis mesaj dar nu am primit nici un rasp..... sper k e corecta adresa de mail....