Entries (RSS)

luni, 22 septembrie 2008

File de poveste-Festivalul Toamnei sambata 20.09.2008

S-a terminat si Festivalul Toamnei din Campina,fiind prima editie ne-am intrebat oare o sa ii incante pe campineni,o sa se bucure de acest Festival si din fericire toata munca organizatorilor nu a fost in zadar pentru ca Festivalul Toamnei s-a bucurat de un real succes,am fost 2 zile alaturi de organizatori si am reusit sa fotografiez tot ce s-a intamplat timp de 2 zile in Campina.De aceea cred ca orice as spune eu si as povesti va fi greu sa redau tot ce s-a intamplat ,cert e ca am intrebat campineni de aceasta idee si li s-a parut foarte buna mai ales pentru faptul ca au avut un loc unde au iesit la promenada pe muzica fanfarei,unde au intalnit diferite personaje ca intr-o adevarata poveste si seara au avut parte de muzica foarte buna.In ceea ce urmeaza o sa va prezint tot ce s-a intamplat sambata 20.09.2008 numai ca nu o sa va povestesc pentru ca pozele spun mult mai mult si filmuletele la fel.Tot ce va pot spune ca Alex s-a simtit foarte bine in Campina si cei de la Vama la fel,Tudor fiind foarte deschis facand poze cu fani.Maine o sa pun si pozele de duminica si cateva detalii interesante din culise.

Filmarile sunt facute de mine si ca atare este interzisa copierea lor,daca le vreti imi spuneti.

Marsul de deschidere












Radu Ille-concert


Alex-concert


Vama-concert



Marsul de deschidere


Radu Ille-concert


Alex-concert


Vama-concert

2 comentarii:

Anonim spunea...

Bravo stefy, faci o treaba minunata. Un blog in care nu te plictisesti, unde ai parte atat de informatie cat si de fotografii, filmari. Felicitari, mult succes in continuare

Stefy* spunea...

ms mult de tot....te ast in continuare aici....:*