Entries (RSS)

marți, 30 septembrie 2008

Festivalul Sinaia Forever

S-a terminat si Festivalul Sinaia Forever,un Festival care este deja traditie pentru Sinaia.Din pacate anul acesta nu m-am putut bucura foarte mult de festival,am ajuns vineri in jur de ora 19 si m-am dus direct la spectacol,si apoi am mai facut o mica plimbare.In general totul a fost ca anul trecut,cu mici exceptii intrarile super interesante de la International si de la parc, o sa vedeti mai jos 1 poza,un bradutel luminiat,foarte multe locuri cu diferite expozitii.Vineri seara a fost foarte frig poate si de aceea nu am vazut chiar asa de multa lume ca anul trecut,insa am avut ocazia de al cunoaste pe domnul Basescu si am si facut o poza cu dansul,Alina Sorescu s-a comportat foarte bine(se vede k toata vara a prezentat festivaluri importante si emisiuni),Andreea Banica s-a simtit ca "Acasa" nu are rost sa intru in detalii pt ca nu este un blog de barfe,iar Iris ca intotdeauna senzational(am vazut foarte multi fani acolo),concertul trebuia sa se incheie cu un foc de artificii care insa nu a mai avut loc datorita lapovitei....In principiu un festival foarte reusit,pe tvr o sa vedeti mai multe imagini,eu va las aici ce am reusit sa capturez si sa filmez vineri.....
Nu stiu dak mai e cazul sa spun de filmari ca este interzisa copierea lor fara acordul meu.
Saptamana asta daca lucrurile merg bine o sa am o surpriza pentru toti cititorii....

Bradutul


Intrarea dinspre parc


Andreea Banica -concert


Alina si Domnul si Doamna Basescu


Alina Sorescu-prezentand


Iris-concert




Andreea Banica-concert



Alina Sorescu-prezentand


Concert Iris

0 comentarii: