Entries (RSS)

miercuri, 3 septembrie 2008

August 2008 - Callatis 2008

Am avut ocazia sa merg la callatis anul acesta si sincer cel putin organizarea mi s-a parut foarte buna.In culise toti artisti dadeau interviuri,faceau poze ,ceva original mi s-a parut faptul k desi puteau ajunge la scena pe jos fiecare artist a fost adus de o barca unde stateau la masa,a fost ceva foarte frumos pe care multi nu au cum sa vada nefiind in spatele scenei.
.Ca o parere personala despre ceea ce am vazut eu marti 12 august la Callatis,o impresia foarte buna mi-a lasat Giulia care pe langa catelusul ei mai avea o mica bijuterie si anume microfonul care l-a facut pe comanda,Keo s-a purtat foarte frumos cu toata lumea ,a dat interviuri,Alina Sorescu si Gabriel Cotabita erau foarte concentrati ca totul sa iasa bine,Andreea Balan era foarte preocupata cu repetitiile pentru acel intro unde a dansat cu Adrian Cristea(Bursucul),si nu in ultimul rand September care s-a purtat normal fara fitze ,cam atat am remarcat in mod special.
Va las aici cateva poze facute de mine:








Shock-repetitii

1 comentarii:

Anonim spunea...

Super frumos blogul tau :) ! Felicitari si succes in continuare pt k esti la inceput ! :X