Entries (RSS)

vineri, 1 octombrie 2010

Serbarile Toamnei Campina - 2-3 oct 2010

A 3-a editia a Serbarilor Toamnei Campina se va desfasura pe 2-3 octombrie in Centrul Civic.Ca si in primele editii vom avea parte de parada de deschidere, costume de epoca , ateliere de arta si concerte.
Dupa cum puteti observa anul acesta avem ca invitati pe Horia Brenciu pe care il veti vedea duminica, 3 octombrie, cu un show pe care nu il contest , daca va semana macar un pic cu cel facut la Cerbul de Aur acum 2 ani sau cel din Club Tribute, a 2-a invitata este Anda Adam de a carei aparitie sunt foarte curioasa, daca va face un show sau va trata concertul ca unul oarecare si va avea o aparitie casual , Dj Melkito despre care pun pariu ca nu multi au auzit de el , acelasi lucru si despre invitata speciala.Restul invitatiilor din punctul meu de vedere isi merita locul pe acest afis.
Am incercat sa ma abtin de la comentarii dar nu am putut, pentru ca nu imi plac aceste false implicari in organizarea unui spectacol si cred ca lucru asta este evident.Preferam sa cautam o firma careia sa ii dam bani si sa ii pasam toata responsabilitatea, si de care apoi sa ne plangem pentru proasta organizare , pentru numele anonime de pe afis in loc sa ne implicam si construim ceva bun nu ceva gata facut dar prost.
Ce parere aveti de aceasta editie a Serbarilor Toamnei?

91 comentarii:

Anonim spunea...

super misto .imi plac aceste genuri de festivaluri mai ales ca si eu impr cu colegi mei am tinut un moment artistic tare rau de tot...

Anonim spunea...

Foarte taree!!:D

Masini de vanzare spunea...

Mmmm...Nice!

Mobilier la comanda spunea...

Sunt foarte frumoase serbarile de acest gen

Masina de spalat spunea...

imi plac mult serbarile:)

Leasing auto spunea...

Sunt de parere ca nu se mai ocupa nimeni cum trebuie de lucrurile astea si au impresia k dak ne aduc 3 artisti cu 5 melodii gata..o sa tacem din gura si o sa fim multumiti:)

Magazine online spunea...

Este minunata toamna :X

Texte invitatii nunta spunea...

Foarte misto..Imi plac serbarile!

Aparate aer conditionat spunea...

sunt foarte faine petrecerile acestea:d

Inchiriere masini spunea...

Imi plac serbarile de genul asta :)

Oferte revelion spunea...

imi place:)

Apartamente de vanzare spunea...

Nu este anotimpul meu preferat ...

Vacante spunea...

imi plac foarte mult serbarile!

Motociclete de vanzare spunea...

Ehh nu ar trebuii sa te mai mire mai nimic..

Produse cosmetice spunea...

Nu am participat niciodata nu stiu cum sunt :)

Telefoane mobile spunea...

Niceee::D:D

Vanzari auto spunea...

Si cele 2012 unde sunt?

Amenajari interioare spunea...

like it!:)

Bijuterii argint spunea...

Este minunata aceasta sarbatoare

Masaj erotic spunea...

am auzit si eu de aceasta serbare dar nu am apucat sa merg...

Spatii comerciale spunea...

Foarte nice;;)

Proiecte de case spunea...

Imi plac serbarile astea foarte mult :D

Case de lemn spunea...

like it!

Fotograf nunti spunea...

nu am apucat sa merg dar am auzit ca e foarte multa distractie si e foarte frumos:D

Ceasuri spunea...

imi plac zilele acestea mult!

Scule spunea...

Foarte dragut;;)

Usi interior spunea...

Draguta initiativa...sa speram k iese bine!:)

Cadouri spunea...

Avem destul de multe sarbatori :P

Program contabilitate spunea...

este superb atunci!

Agentie imobiliara spunea...

mai vrem serbari! vrem in fiecare anotimp!!

Panouri solare spunea...

Sunt foarte frumoase serbarile astea, imi plac foarte mult :D

Camere supraveghere spunea...

Avem multe serbatori

Scoala soferi spunea...

Is not my favourite season!!:)

Parfumuri online spunea...

Imi plac serbarile de acest gen :D

Garsoniere de vanzare spunea...

atat de frumos!

Tratamente naturiste spunea...

Nu prea mi plac astfel de serbari.e multa falsitate pe acolo..multa lume..putini oameni:)

Vile de vanzare spunea...

Inca se mai serbeaza ??

Geamuri termopan spunea...

ador petrecerile de genu!

Tigle metalice spunea...

Hm..nu prea sunt fana a acestor festivaluri indiferent ca este o forma de entertainment..

Piese auto spunea...

Nu am participat niciodata la asa ceva...

Scaune spunea...

foarte dragut

Laptop de vanzare spunea...

ador serbarile !:X

Cazare pensiuni spunea...

Foarte frumos, oare se mai tin?>?

Cazare Brasov spunea...

Sunt foarte frumoase serbarile astea!

Terenuri de vanzare spunea...

Interesante aceste spectacole..urat ca se ascunde mai mereu un interes in spatele lor.:)

Centrale termice pe gaze spunea...

Imi plac serbarile de genul asta

Jucarii copii spunea...

Nu sunt preferatele mele..;)

Pensiuni Busteni spunea...

nu am mai participat la o astfel de serbare de ceva timp.oricum dragut din partea celor care organizeaza asa ceva

Cazare Sinaia spunea...

Imi plac foarte mult serbarile astea :D

Rca ieftin spunea...

Prefer sa ma lipsesc de la serbari din astea..e multa falsitate..:)

Ferestre termopan spunea...

Sunt super serbarile de genul asta

Spalatorie auto spunea...

La noi nu se mai poarta asa ceva..poate doar de fatada!:D

Vopsitorie auto spunea...

Participam la asa ceva cand eram mica..acum nici macar nu ma uit...

Filmare nunta spunea...

Nu am fost, dar cred ca este frumos :D

Telefoane de vanzare spunea...

Ma abtin de la participare!:)

Canapele extensibile spunea...

Imi plac serbarile de genul doar pentru ca ii implica pe cei mici in activitati!:)

Implant dentar spunea...

Multa falsitate la astfel de evenimente..;)

Faianta spunea...

Sunt frumoase

Imbracaminte online spunea...

Frumos :)

Tratamente cosmetice spunea...

sa speram ca se mai organizeaza si anul acesta :)

Radio online spunea...

Este un prilej sa se intanleasca cu totii sa mai barfeasca!:)

Haine online spunea...

Foarte frumos :)

Carti online spunea...

Interesante activitatile..:)

Cabinet stomatologic spunea...

E prilej pentru multi de barfa!:)

Hosting gratuit spunea...

Nu am fost :D

Silicoane spunea...

si la noi in bucuresti se organizeaza in fiecare an serbarile toamnei ceea ce mi se pare foarte dragut

Masini de inchiriat spunea...

Foarte frumos :) Imi plac genurile astea de festivaluri :) si la cel din octombrie 2010 chiar am ajuns :D si nu'mi pare rau :X

Plan de afaceri spunea...

Am de gand sa ajung si eu acolo

Produse bio spunea...

Mai bine ca nu am fost..nu mi plac evenimentele de genul.:)

Pastile slabit spunea...

frumos din partea celor care se ocupa cu organizarea unui astfel de eveniment

Lenjerie intima spunea...

Sunt tare distractive

Produse naturiste spunea...

am fost si eu odata la o astfel de servare si a fost dragut

Anunturi auto spunea...

ador aceste serbari!

Proiecte de case spunea...

Imi plac foarte mult sarbatorile de genu :D Felicitari pt articol :)

Dame de companie spunea...

tinand cont ca iubitul meu a fost de fiecare data la aceste serbari sunt superbe nu alta,muzica si multe altele

Masaj erotic Bucuresti spunea...

e o serbare foarte frumoasa,am participat si eu la una:d

Auto second hand spunea...

preferatele mele!

Canapele piele spunea...

Mi au placut mereu serbarile ..insa nu si ceea ce au ajuns sa fie acum..

Transport agabaritic spunea...

Imi plac foarte mult serbarile de genu :D

Cursuri inot spunea...

nu stiam de aceasta serbare ca mergeam si eu:)

Transport marfa spunea...

Imi place de ei! Chiar sunt buni!

Revelion restaurant spunea...

un eveniment dragut mai ajuta oamenii sa se relaxeze

Masaj erotic Bucuresti spunea...

Sunt interesante asemenea serbari ..din pacate de multe ori ascund alte intentii!

Unghii cu gel spunea...

Mi se par foarte dragute astfel de evenimente :) Sper sa se mai organizeze si sa aflu la timp de ele :D

Anvelope spunea...

e foarte frumoasa aceasta serbare,multa muzica si multe altele:D

Design site spunea...

2010 .... Sa speram ca se mai organizeaza astfel de sarbari si ne anunti si pe noi :D

Oferte last minute spunea...

sunt prezenta in fiecare an!

Cazare Predeal spunea...

ador aceste serbari!

Sex spunea...

din cate am inteles e o super serbare si ma gandesc ca anul acesta sa merg si eu acolo cu prietenul meu

Salon de masaj spunea...

Foarte frumoase aceste serbari...

Cazare Sinaia spunea...

Foarte frumos! Am fost, merita, iti schimba starea de spirirt, toamna nu mai pare atat de trista