Entries (RSS)

duminică, 10 octombrie 2010

Andreea Balan & Petrisor @ Club Ice Cube Breaza - 16 oct 2010

  

Sambata, 16 octombrie, incepand cu ora 00:00, Club Ice Cube Breaza va fi gazda unui adevarat show cu Andreea Balan si invitatul sau, Petrisor Ruge. In plus, special pentru voi, vor incalzi atmosfera 2 animatoare, veti urmari numeroase stiluri de dans, multe schimbari de costume, iar intregul concert va fi filmat si va face parte din cartea de vizita a Andreei (www.lectiadedans.ro).
Intrarea este 10 Ron iar rezervari se pot face la numarul 072ICECUBE(0724232823).


104 comentarii:

VG spunea...

va asteptam in Ice Cube, la super petrecerea Andreei Balan.

Poze de la editia 150 a Partydului Kiss FM in Ice, Breaza -- http://www.vladogranada.com/2009/12/miine-poze-si-filmari-de-la-puya.html

nicu spunea...

mm Andrea e hot... daca castig ceva verzisori la ro.unibet.com promit sa nu pierd nici un concert de al ei)

Agentii imobiliare spunea...

Imi place de ea mult mai mult decat inainte, pe cand era in trupa "Andre". De fapt atunci nu-mi place de ea deloc. Avea tendinte de a castiga teren in fata fitzelor de Bucuresti. S-a lasat cizelata de cine a trebuit!

Masini de vanzare spunea...

Da..e ok ..dar a uitat de unde a plecat!!!

Mobilier la comanda spunea...

Ce canta acum e ok...dar cum era odata Andree :)))) mda...no comment...in privinta vestimentatiei as avea ceva de obiectat dar na...toate vedetele ''se poarta'' asa

Masina de spalat spunea...

de atunci si pana aqm a avansat mult:D

Leasing auto spunea...

A evoluat mult Andreea Balan,ca artist ma refer...:) mi place de ea!

Magazine online spunea...

Fac un cuplu de dans perfect

Invitatii nunta spunea...

I like it:>:>!!!:X

Aer conditionat spunea...

imi place de ei:X

Inchiriere masini spunea...

Canta ok dar na nu prea e cine stie ce...

Oferte revelion spunea...

Imi placee:X!

Apartamente de vanzare spunea...

Imi place acest ciplu :)

Agentii de turism spunea...

sunt foarte buni!

Scutere de vanzare spunea...

Petrisor cu Andreea fac o pereche foarte buna..:X imi place mult de ei..

Produse cosmetice spunea...

Eu zic ca daca esti cu adevarat un cantaret bun atunci nu mai trebuie sa ''iei ochii'' lumii cu vestimentatia, asta e pentru cei care nu au talent si vor sa se evidentieze prin ceva...nu mai suport ce e la noi ...de ce trebuie sa apari in chiloti ca sa canti?

Telefoane mobile spunea...

Mmmm!!!Foarte marfa!!!"D

Vanzari auto spunea...

Oricum se imbraca...atrage..si are si voce..bravo ei...:)

Amenajari interioare spunea...

imi place de ea!

Bijuterii argint spunea...

Nu este preferata mea ...

Masaj erotic spunea...

interesant dar mie nu-mi place de andreea...

Spatii comerciale spunea...

Sexy b-)Andreea e ok!!:)

Proiecte de case spunea...

Nu prea mi-a placut niciodata de ea...

Case de lemn spunea...

este descurcareata fata si talentata!

Fotograf nunta spunea...

are talent fata dar ca persoana nu-mi place:)

Ceasuri spunea...

imi place mult de ea!

Scule spunea...

Foarte marfa tipa!!:>

Usi interior spunea...

Andreea Balan a ajuns departe..!:) ne bucuram pentru ea sa o vedem unde a ajuns..

Cadouri spunea...

Sunt destul de dragute spectacolele lor

Contabil spunea...

imi place de ea!

Panouri solare spunea...

Nu prea imi place Andreea...mai ales vestimentatia...dar observ ca ''se poarta'' asa printre vedetele noastre...

Camere supraveghere spunea...

Nu am mai fost de mult la un spectacol de genul asta

Scoala soferi spunea...

Imi place de ei;)

Parfumuri online spunea...

Nu prea imi place Andreea...

Garsoniere de vanzare spunea...

e foarte tare!

Tratamente naturiste spunea...

Imi place mult de Andreea Balan..a ajuns departe..si nu prea are figuri cum zic multi..:)

Case de vanzare spunea...

Am fost si eu la un spectacol si mi-a placut

Geamuri termopan spunea...

o pereche de dans reusita!

Tigle metalice spunea...

Sunt foarte buni in spectacole...se potrivesc de minune..

Piese auto spunea...

Cu haine pe ea nu poate canta...ii afecteaza vocea...

Scaune spunea...

imi place super mult de ei se potrivesc perfect :X

Laptop spunea...

fac un cuplu de dansatori perfect!

Cazare pensiuni spunea...

Nu sunt o fana a ei ...

Cazare Brasov spunea...

Nu prea imi place de ea...

Terenuri de vanzare spunea...

Mai unde ai disparut?nu ne mai anunti evenimentele din cluburi?:)

Centrale electrice spunea...

Este o tipa super ;)

Jucarii copii spunea...

Suntem nerabdatori sa mai participam din nou la o asa aparitie:D

Pensiuni Busteni spunea...

de cand a participat la dansez pentru tine s-a ridicat foarte mult si asta si datorita lui petrisor

Cazare Sinaia spunea...

Nu ma atrage prea mult cum canta tipa

Rca ieftin spunea...

E frumoasa Andreea Balan si a ajuns departe!:)

Ferestre termopan spunea...

Nu mi-a placut niciodata Andreea..

Spalatorie auto spunea...

A ajuns foarte departe..si are o voce foarte buna...ceea ce imi place la ea e ca nu prea am vazut o in tabloidele de scandal!:) BRavo ei ca a reusit sa se mentina departe :)

Credite nevoi personale spunea...

O echipa interesanta

Vopsitorie auto spunea...

Ce tinuta are in poster..cum sa nu vii la concert?;))

Servicii contabilitate spunea...

fac un cuplu frumos impreuna chiar se potrivesc

Filmare nunta spunea...

A realizat foarte multe in ultima perioada, bravo ei ;)

Telefoane de vanzare spunea...

interesant event!:)

Fonduri nerambursabile spunea...

Face spectacole frumoase

Canapele extensibile spunea...

Fac o combinatie perfecta ei..sper sa ramana asa mult timp!

Implant dentar spunea...

Sunt tare frumosi amandoi.ma bucur tare mult de evolutia lor..:)

Gresie spunea...

S-a schimbat foarte mult

Imbracaminte online spunea...

Arata foarte bine Andereea :) Felicitari :)

Tratamente cosmetice spunea...

formeaza un cuplu frumos amandoi si im viata de zi cu zi dar pacat ca nu sunt impreuna si pe scena

Radio online spunea...

Ii urmaresc evolutia inca de cand facea parte din trupa Andree.Este o artista cu voce care stie ce vrea si care intr adevar a stiut unde sa tinteasca!

Haine online spunea...

Imi place de ea :)

Carti online spunea...

Andreea se potriveste foarte bine cu Keo..dar nici cu Petrisor nu i ar sta rau..:)

Cabinet stomatologic spunea...

Imi place mult evolutia ei si de ea ca persoana!:)

Gazduire web spunea...

Este tare buna in ceee ce face

Silicoane spunea...

fac o echipa reusita imi place mult de ei

Masini de inchiriat spunea...

o echipa de elita:) imi place foarte mult de Andreea Balan in ultima perioada :D ii merge mult mai bine acum :D

Afaceri spunea...

Este de treaba

Produse bio spunea...

Imi place mult de Andreea Balan..a avut multe piese foarte bune pe parcursul timpului.

Pensiuni Sinaia spunea...

Foarte draguta Andreea Balan :) mai ales in ultima perioada. Ii merge mult mai bine singura :) Felicitari pt realizari:)

Pastile slabit spunea...

nu am apucat sa ma duc la nici un spectacol de al ei de cand e in formula asta

Lenjerie intima spunea...

Este tare draguta

Produse naturiste spunea...

ii ador,le sta bine rau impreuna :X

Anunturi auto spunea...

imi place mult de tot de ea!

Proiecte de case spunea...

Andreea Balan s'a dezvoltat intr'un mod foarte placut de cand e single :) Felicitari si succes in continuare :)

Dame de companie spunea...

nu canta rau Andreea dar mie una nu-mi place de ea ca persoana ....

Auto second hand spunea...

imi place de ea!

Canapele piele spunea...

Are si voce si prestanta..este o artista destul de buna!!

Transport agabaritic spunea...

Imi place foarte mult de Andreea Balan !!

Transport marfa spunea...

like it!

Revelion restaurant spunea...

sunt foarte draguti impreuna si fac o echipa buna

Masaj erotic Bucuresti spunea...

Imi place mult de ei amandoi!

Unghii cu gel spunea...

Sunt frumosi rau impreuna !! Felicitari Andreei pt reusitele din ultimii ani !

Unghii false spunea...

Imi place foarte mult de Andreea Balan ! S-a dezvoltat foarte mult intr-un sens bun :)

Cazare revelion spunea...

se descurca foarte bine ca echipa au show-uri reusite

Transport persoane spunea...

Imi place de ea mult de tot!

Web design, Design site spunea...

Octombrie 2010 .. a trecut ceva timp de atunci ;)) Mi-ar placea sa ma duc la un concert al ei :D

Usi termopan spunea...

E talentata si atat!

Videochat spunea...

Ii ascult piesele de cand eram micuta si cu timpul ce a trecut o respect tot mai mult pentru ca a reusit sa isi continue cu brio talentul..:)

Aer conditionat mobil spunea...

Imi place mai mult de cand a participat la dansez pentrru tine!

Munca in strainatate spunea...

Imi place de ea pentru ca este descurcareata!

Rochie mireasa spunea...

imi place mult de ea!

Xxx spunea...

Interesanta ca artista!:)

Shop sex spunea...

A reusit sa ajunga destul de departe! Bravo ei!

Componente pc spunea...

Imi place mult cum canta si danseaza!

Pensiuni Brasov spunea...

imi place mult de ea!

Reparatii masini de spalat spunea...

imi place mult de ea!

Retete slabire spunea...

simpatica nimic de zis!

Cazare Bran spunea...

Nu stiu cat de buna cantareata este dar un lucru este incontestabil: este o dansatoare de exceptie.

masini de inchiriat spunea...

Imi place foarte mult cum arata blogul tau, insa am observat ca publici destul de rar, ai putea sa scrii si mai des, cred ca vizitatii ar aprecia foarte mult treaba asta pentru ca blogul tau este super.

Gina spunea...

PE cand un spectacol in 2013? :>