Entries (RSS)

miercuri, 9 septembrie 2009

Serbarile Toamnei Campina 19-20 septembrie 2009

Ca si anul trecut aici veti afla toate amanuntele legate de festival,afisul,programul,poze si filmari si cu un lucru bun fata de anul trecut veti putea vedea filmarile si pe youtube la o calitate mai buna.Anul acesta sper sa iasa si mai frumos ca anul trecut cu toate ca am cateva mici retineri,s-au auzit tot felul de zvonuri ca ar vrea sa intre Campina in Cartea Recordurilor,am auzit ca aceasta varianta ar fi picat dar cine stie......Sunt foarte curioasa ce va iesi si mai ales cred ca majoritatea nu stiu cine este aces invitat special si recunosc ca nici eu nu stiam pana ce am vazut pe youtube o filmare cu el si mi s-a parut interesant ceea ce face si abia astept sa vad asta live,si pentru cei care nu pot ajunge veti avea pe blog tot ceea ce se intampla in cele 2 zile in Campina.Astazi am decis sa pun afisul Festivalului si pe parcurs o sa adaug si programul si eventuala invitatie,asa ca stati aproape....si vreau sa va dezvalui ca dupa incheierea Festivalului veti avea parte de o mica surpriza aici pe care o voi publica imediat dupa incheiere pentru ca urmeaza Sinaia Forever despre care voi publica detalii peste cateva zile.....
Invitati: Directia 5, Compact, Benone Sinulescu, Vunk, Sixsteens, Dj Andi & Stella feat Rytmix,Datina,Alesis.
Invitat special: Jerome Murrat(Franta)

2 comentarii:

Mihaela spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Stefy* spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.