Entries (RSS)

sâmbătă, 12 septembrie 2009

Festivalul Cascavelei Valea Doftanei

Tocmai am ajuns de la acest Festival,si am decis sa va spun cam ce a fost acolo pentru cei care nu au reusit sa ajunga sau care ar vrea sa mearga maine.......intr-un cuvant nimic schimbat.Am ajuns la Valea Doftanei in jurul orei 19 si am cautat un loc unde sa lasam masina aprox 15 min si pot sa spun ca am avut noroc pentru ca am gasit foarte aproape,avand in vedere ca erau masini parcate pana la aproape 5 km de Festival.Era o scena amplasata undeva in stanga imediat la intrare pe care au cantat si vor canta doar artisti locali,lucru care ma dezamageste si care intr-adevar arata ca suntem in criza,nu zic ca nu ar trebui lasati si artisti care sunt cunoscuti doar pe plan local dar avand in vedere ca acum 3-4 ani cantau artisti foarte cunoscuti acolo,e un minus pentru acest festival.In rest foarte mult fum,mici,pastrama,bere, si sa nu uitam de produsul traditional cascaveaua.Din pacate plecarea a fost neprevazuta si nu am avut aparatul la mine cu toate ca nu prea aveam la ce sa fac poze....acum urmeaza Campina...

3 comentarii:

SMZ spunea...

nu a fost cine stie ce

Refinantari credite spunea...

Cred ca este interesant

Cursuri valutare spunea...

nu am mai auzit pana acum de acest festival,am sa ma interesez mai mult de el