Entries (RSS)

sâmbătă, 23 mai 2009

Zilele oraşului Predeal-22 mai 2009

Am ajuns si eu la zilele orasului Predeal practic in prima zi a manifestarilor si m-am gandit sa va impratasesc si voua.Am ajuns in jurul orei 18 in piata garii unde avea loc manifestarea.Am gasit acolo fel de fel de "cotomedii",comercianti de toate felurile,mici,bere,locuri de joaca pentru copii si aprox 300 de persoane, care erau de ajuns pentru a umple acea piata, in asteptarea concertului de la ora 19.Spectacolul a inceput cu deschiderea oficiala a manifestarii de catre primarul orasului,apoi Maria Dragomiroiu a incantat publicul cu melodiile ei dar s-au vazut si emotiile pe care le avea deoarece in acest week-end este soacra mare,a urmat Andreea Balan care din cate s-a vazut era foarte asteptata si veti vedea si voi in filmarile de mai jos o mica parte din nebunia pe care a provocat-o,mentionand ca a fost chemata pentru un bis iar dupa plecarea ei piata s-a golit simititor chiar daca concertul l-au incheiat cei de la Proconsul la care trebuie sa recunosc ca nu am mai putut sta.
O organizare destul de buna insa sunetul foarte slab,mai ales la prestatiile live s-a auzit foarte prost,acum ca un comentariu in afara acestor manifestari-condamnam artistii ca nu canta live,dar nu le oferim conditii pentru a face acest lucru foarte bine iar cei care incearca sa cante live si se aude prost sunt catalogati fara voce fara a se gandi un moment la calitatea sunetului.Va las mai jos cateva poze si 2 filmulete din ceea ce a fost la Predeal.....dupa cum stiti filmuletele nu se pot downloada fara acordul meu........enjoy


Maria Dragomiroiu


Andreea Balan




Andreea Balan-Libera la mare

Andreea Balan-I owe it all to you

9 comentarii:

Vilhelm man spunea...

O seara frumoasa iti doresc!

Stefy* spunea...

Multumesc la fel si tie Valy...

Vero spunea...

la anda adam nu ai fost?

Stefy* spunea...

Nup din pacate sambata nu am mai putut ajunge

Anonim spunea...

a fost foarte frumos la Preeal....Am prins si eu zilele Predalului...numai k nu am avut cu ce sa filmez si eu :(

larisa spunea...

a fost foarte frumos la Predeal...am prins si eu zilele Predealului.....mi-a placut mult....eu am si luat autograf de la Anda Adam

Anonim spunea...

naspa andreea asta

suspektu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
priceputu_99 spunea...

nu sunt atat de priceput sa comentez asa poze:*:*:*