Entries (RSS)

miercuri, 27 mai 2009

ZILELE ORAŞULUI PLOIEŞTI-PRIMA ZI-29 MAI 2009

Ora 8.30: Ziua Porţilor Deschise – Primăria Municipiului Ploieşti

Ora 11: Citeşte cu Mine – Personalităţi, printre care şi Mihaela Rădulescu, citesc poveşti în grădiniţe

Ora 13: Tinerii Contează – Dezbatere la Universitatea Petrol–Gaze din Ploieşti, sala AP9 (Amfiteatrul Petrom)

Orele 16.00 – 17.30: Programe artistice susţinute de formaţii şi ansambluri ale instituţiilor şi şcolilor ploieştene

Universul Copiilor – locaţii:

  1. Casa de Cultură a Sindicatelor - parc
  2. zona Vest – parc Aurora
  3. zona Nord – parc McDonald’s
  4. Mihai Bravu

Universul Copiilor – program:

Jocuri gonflabile: 11.30 – 19.30

Ponei: 10.00 – 14.00 (câte unul pe locaţie)

Clowni: 16.00 – 18.00

Jocuri interactive

Scena centrală (zona Palatul Culturii) - Echipa Mihai Viteazul

  • începând cu ora 20.30: Hi-Q, Direcţia 5, Loredana, Voltaj

Scena 1 (zona vest – parcarea Kaufland) – Echipa Ion Luca Caragiale

  • începând cu ora 18.00: Shock, Gabriel Dorobanţu, Monica Anghel, Ionuţ Dolănescu, Irina Loghin, Paula Seling

Scena 2 (zona nord – parcarea Interex) – Echipa Nichita Stănescu

  • începând cu ora 18.00: Luna, Ionuţ Dolănescu, Irina Loghin, Paula Seling, Gabriel Dorobanţu, Monica Anghel

Scena 3 (zona Mihai Bravu) – Echipa Aurului Negru

  • începând cu ora 18.00: Shock, Paula Seling, Gabriel Dorobanţu, Monica Anghel, Ionuţ Dolănescu, Irina Loghin
Imi cer scuze dar programul a fost modificat iar cel afisat acum 1 saptamana nu mai este valabil motiv pentru care l-am sters.Maine voi afisa si programul de sambata....

1 comentarii:

Masaj erotic Bucuresti spunea...

foarte frumos...imi place ploiestiul am avut ocazia sa stau si eu cateva zile pe acolo si am sa mai vin:d