Entries (RSS)

joi, 23 septembrie 2010

Noul single KEO – LIBER

Dupa ce a fost “prizonier inlantuit” sau “captiv intr-un spatiu ciudat” KEO e in sfarsit “LIBER“. In premiera pe www.keo.ro puteti asculta noul single KEO, Liber.
KEO revine cu un mesaj simplu dar puternic. Single-ul “LIBER” marcheaza o schimbare de sound si o noua etapa in cariera artistului. Piesa iese din tiparele melodiilor lansate in ultima vreme pe piata romaneasca si are versuri in limba romana.
“Piesa LIBER este un adevarat OZN in interiorul caruia am combinat tot ce mi-a trecut prin cap si prin inima in momentul in care am compus-o. As vrea ca mesajul sa fie ca o oaza intr-o lume devenita mult prea materialista. Sper ca multa lume se se regaseasca in mesajul piesei si sa reuseasca sa evadeze din problemele cotidiene ascultand-o. “
Noul single a fost compus si produs de KEO impreuna cu prietenii sai Flaviu Cicirean, Raflo si Bogdan Muresan, chitarile fiind inregistrate de un alt bun prieten al artistului, Cornel Ilie de la Vunk.

Imi place piesa, suna foarte bine si are versuri foarte frumoase.Voi ce parere aveti?



60 comentarii:

Masini de vanzare spunea...

Keo/..Like u!!:*

Mobilier la comanda spunea...

E ok..nu e chiar wow dar merge :P

Masina de spalat spunea...

chiar daca e veche...piesa e superba:)

Leasing auto spunea...

si mie imi place keo..nu e asa de ..laudaros ca sa zic asa ca ceilalti,mai rar il vezi,iar piesele lui sunt frumoase:)

Magazine online spunea...

imi place cum canta :)

Invitatie nunta spunea...

Imi place Keo..

Aparat aer conditionat spunea...

canta foarte fain:X

Inchiriere masini spunea...

Hm asa si asa piesa asta :P

Oferte revelion spunea...

E foarte tare melodiaa!!:X:X

Vanzari apartamente spunea...

Imi place de el :D

Excursie spunea...

iubesc piesa aceasta:)

Motociclete de vanzare spunea...

Felicitari lui Keo k a reusit pana acum sa nu fie asa"important" ca altii:D

Produse cosmetice spunea...

E ok tipul si canta ok ;)

Telefoane mobile spunea...

Imi place mult Keo!!!:D

Vanzari auto spunea...

Mi place mult keo..:D:) are si voce si e si modest:)

Amenajari interioare spunea...

imi place cum canta!:X

Bijuterii argint spunea...

Nu este preferatul meu, dar merge :P

Masaj erotic spunea...

wow ce melodie...nu o stiam,foarte frumoasa,imi place chiar daca eu nu ascult keo..

Spatii comerciale spunea...

Chiar imi place:)

Proiecte de case spunea...

E ok dar nu e chiar genul meu :)

Case de lemn spunea...

e un scump si jumatate:D

Fotografii nunta spunea...

frumoasa melodia...imi place

Ceasuri spunea...

imi plac foarte mult piesele lui!

Echipamente spunea...

Foarte frumoas melodia!!!:X

Usi exterior spunea...

Un artist foarte talentat si linistit Keo..!:)

Cadouri spunea...

In ultima vreme nu a mai scos nicio piesa noua

Cursuri contabilitate spunea...

imi plac piesele lui!

Agentie imobiliara spunea...

imi place keo cum canta! este genial tipul, are voce si karisma!

Panouri solare spunea...

Canta bine tipu, imi place piesa :)

Camere supraveghere spunea...

Nu prea imi place de el

Scoala soferi spunea...

Frumoasa melodie!:)

Parfumuri online spunea...

Este buna piesa asta, imi place :)

Garsoniere de vanzare spunea...

imi plac mult piesele lui!

Tratamente naturiste spunea...

Super Keo..mi place mult..:) si se potriveste cu Andreea Balan..

Vanzari case spunea...

Imi place de el, este tare dragut

Geamuri termopan spunea...

imi plac piesele lui!

Tigle metalice spunea...

bravo lui..a ajuns departe in liniste:)

Piese auto spunea...

Este draguta piesa, si el este un tip ok.

Scaune spunea...

e foarte tare melodia :X

Laptop ieftin spunea...

imi place mult piesa!

Cazare pensiuni spunea...

Este ok, nu pot sa spun ca imi place mult ...

Cazare Brasov spunea...

Canta ok, nu este chiar genul meu totusi...

Terenuri de vanzare spunea...

Sunt foarte frumoase melodiile lui..si el e placut ca artist:)

Centrale termince pe gaz spunea...

Este destul de ok :D

Jucarii copii spunea...

Greu mai scoate Keo single-urile!:)

Pensiuni Busteni spunea...

foarte frumoasa melodia chiar imi place

Cazare Sinaia spunea...

Canta misto tipul, imi place :)

Filmare nunta spunea...

Din cate stiu eu, nu a mai scos piese noi ...

Fonduri structurale europene spunea...

Si ceva mai nou? :P

Masaj anticelulitic spunea...

e veche melodia si totusi se aude si acum pe posturile de radio.

Gresie spunea...

Am si uitat de piesa asta

Haine online spunea...

Este draguta piesa

Hosting gratis spunea...

Este tare dragut

Idei de afaceri spunea...

Pare cam increzut

Pensiuni Sinaia spunea...

Ador melodia asta !! si Keo este foarte dragut si are o voce superba .. melodia chiar dak e veche, trezeste multe simturi...

Dame de companie spunea...

cred ca aceasta este singura lui melodie care chiar imi place si o ascult cu mult drag..

Reparatii frigidere spunea...

are un an si ceva melodia de cand a aparut dar tot frumoasa a ramas :X

Masaj erotic Bucuresti spunea...

Imi place mult de Keo .scoate niste melodii foarte frumoase!

Bilet avion spunea...

are niste melodii foarte frumoase pe care le ascult si eu si asta este una dintre ele

Cazare Predeal spunea...

toate piesele lui keo sunt de ascultat.