Entries (RSS)

sâmbătă, 13 martie 2010

Profesoara Dana Tudorache ne-a parasit mult prea devreme

Am decis sa scriu din nou pe acest blog pentru ca simteam nevoia sa faca asta ,sa scriu despre aceasta tragedie care pot spune ca s-a abatut peste intregul oras Campina.
A fost o zi de joi, 11 martie, care parea sa nu aduca ceva iesit din comun dar se pare ca m-am inselat, dintr-o data totul s-a naruit la aflarea acestei vesti, la inceput nu am crezut, speram ca e o confuzie, ne intalnisem doar cu 4 zile inainte si credeam ca e imposibil.Din pacate vestea ca Prof Dana Tudorache a murit intr-un accident de masina era adevarata, totul s-a intamplat pe Dn1(asa numita "Soseaua mortii") in dreptul localitatii Pucheni, la ora 7 40, fiind in drum spre Bucuresti, masina pe care o conducea de cativa ani a derapat intrand pe contrasens intr-o masina de teren, urmarile fiind tragice, atat ea cat si Prof de engleza Toader Adina din Ploiesti decedand pe loc.Toata lumea se intreaba de ce s-a intamplat asta????O intrebare la care niciodata nu vom sti raspunsul, poate D-zeu avea nevoie de inca un inger alaturi.
Da a fost un inger pentru toti care au cunoscut-o, intotdeauna am admirat frumoasa casnicie pe care a avut-o, daruirea pe care o avea pentru scoala, iubea enorm copii si iata ca drumul spre ei i-a rapit viata.De aprox 1 an preda la scoala Mark Twain din Bucuresti, unde cred ca a fost implinita din toate punctele de vedere, fiind si editor la revista acestei scoli ; as vrea sa va las un fragment din ultimul sau articol:" Ce Te surprinde cel mai mult la omenire, Doamne ? » « Că ei trăiesc ca şi când nu vor muri niciodată şi mor ca şi când n-ar fi trăit vreodată; Că se plictisesc cu copilăria, se grăbesc să crească mari şi apoi iarăşi tânjesc să fie copii; Că îşi pierd sănătatea ca să facă bani şi apoi îşi cheltuiesc banii ca să-şi refacă sănătatea» ".
Astazi am fost sa imi iau ramas bun si am gasit o incapere plina de durere, suflete care nu intelegeau de ce asa de devreme, dar acum nu mai e nimic de facut, decat sa o pastram in suflet si sa ne obisnuim cu acesta disparitie timpurie.
Inmormantarea va avea loc duminica, 14 martie, de la ora 13:00. O sa inchei cu sincere condoleante ambelor familii si cu cateva poze cu ce a iubit mai mult.....
D-zeu sa o odihneasca in pace.............





Sursa foto: http://www.marktwainschool.ro/

6 comentarii:

gygel44 spunea...

Dumnezeu sa o odihneasca in pace!!!

claudia spunea...

Dumnezeu sa le odihneasca in pace!E socant;nu am cunoscut-o personal dar m-au impresionat toate cuvintele frumoase spuse la adresa dumneaei si am inteles ca ra deosebita.Condoleante familiei si multa putere!O vom pastra cu totii in suflet!!!

rodica zavoianu spunea...

Acum, in alergare,te vei intalni cu ingeri! Ramai acolo, pe coltul de stea,trimite-ne pulberi de lumina,iar noi,cei ce te-am cunoscut iti vom face semne cu mana ca sa stii ca nu te vom uita nicicand! ODIHNA DULCE,SUFLET DE COPIL!

Stefy* spunea...

Asa e, a fost si va ramane mereu pentru noi un suflet de copil.....:(

Bunghez spunea...

E socant.Era una dintre cele mai iubite profesoara de la scoala B.P. Hasdeu..In cei 2 ani cat mi-a fost profesoara orele de romana erau o placere, fiidca Doamna Tudorache ''iti vorbea pe limba ta''..Sincere condoleante si nu te vom uita niciodata Doamna TUDORACHE

Anonim spunea...

Bună Ziua
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea, să ne acorzi un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhisper_com sau un email radiowhisper_com@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!