Entries (RSS)

joi, 27 august 2009

Mega Discoteca Tineretului & Festivalul Callatis 2009

Am decis sa scriu despre amandoua in acelasi post pentru ca am cate putin din fiecare,filmari de la Discoteca Tineretului si cateva poze de la Callatis.Am fost impresionata de industria creata de Discoteca Tineretului,de ce show au pregatit artisti si nu numai.....dupa parerea mea e cea mai tare discoteca in aer liber de pe litoral si de aceea intr-o seara am decis sa filmez cate ceva pentru a impartasi cu voi atmosfera de acolo....sper sa va placa....
Acum revenind la Callatis, mi-a placut ce am vazut acolo cu toate ca am avut impresia ca anul trecut a fost mai ok,nu stiu foarte multa inghesuiala in spate si din cate am auzit ceva probleme cu sunetul de aceea majoritatea artistilor au fost sfatuiti sa nu cante live ( ceea ce nu mi se pare normal mai ales ca e un festival destul de mare cu un numar foarte mare de artisti).Din pacate am plecat mai devreme de acolo si nu am apucat sa fac foarte multe poze.....enjoy






Joc de lasare


Connect-R


Voltaj


Puya

1 comentarii:

Reparatii frigidere spunea...

la festivalul callatis nu am fost niciodata dar discoteca tineretului o recomand pentru ca e cel mai tare club din costinesti